
Els escape room són jocs que estan de moda i plantegen un repte per als participants. Aquests jocs tenen per objectius resoldre misteris, evitar catàstrofes, intentar trobar la cura d’una malaltia, etc. En aquest context, la Fundació Barça i la Creu Roja van crear una aliança per sensibilitzar la ciutadania sobre les situacions que pateixen moltes persones arreu del món quan han d’anar a viure a un altre país com a refugiades.
En aquesta ocasió, els alumnes del segon cicle d’ESO, ESO3 i ESO4, i els alumnes del CFGM han participat en aquesta activitat tan interessant: Tant se val d’on venim.
Així doncs, els alumnes van resoldre aquest Escape Room virtual per conèixer la història de l’Oxana i van resoldre aquest joc tan divertit i sensibilitzador.
Un cop superat el joc, van tenir el plaer de conèixer la creadora d’aquesta aventura i van conèixer molt millor aquest projecte tan enriquidor. Us interessa? Podeu conèixer més informació del projecte a escapetantsevaldonvenim.