 
					Benvolgudes famílies,
Davant dels esdeveniments de l’1 d’octubre
Es van viure a Catalunya situacions de violència deplorable que han provocat més de 800 ferits i contusionats. Per a tots ells i els seus familiars, la nostra solidaritat i el desig d’una ràpida recuperació. L’Escola Molina condemna la violència i lamenta profundament aquests penosos esdeveniments, que són del tot contraris al nostre model educatiu.
La nostra escola és espai de tolerància, de respecte, de pluralitat, de convivència, de pau i democràcia, valors universals que són la base dels nostres projectes educatius. El retorn a la normalitat en la nostra missió serà ràpida i la reprendrem a consciència, amb discerniment i un profund sentit de responsabilitat.
En aquests delicadíssims moments, on la consciència de les persones de bona voluntat s’ha pogut sentir pertorbada, és imprescindible que imperi la sensatesa, el respecte a la diversitat d’opinions i de projectes socials, l’alçada de mires i la temprança, alhora que renovem la necessitat de preservar la convivència com l’ideal més valuós en un espai d’autèntica democràcia.
Apel·lant al diàleg serè i responsable, ara cal trobar una sortida pacífica i democràtica.
La Direcció
 
					 
		 
			
		 
			
		