Com cada any, l’Escola Molina participa en les xerrades que organitza La Marató de TV3 a les escoles de Catalunya per sensibilitzar sobre aquest projecte solidari que es va iniciar el 1992.
Aquest any la Marina, estudiant de Medicina, ens ha explicat que els diners que es recollin aquest any estaran destinats a la investigació del càncer. És per això que ens ha explicat què és el càncers, quins tipus hi ha, quina freqüència tenen a la població, com prevenir la seva aparició i les formes de tractar-los.
Després de la projecció d’un video amb diversos testimonis tant homes com dones, adults i adolescents, els alumnes han pogut resoldre dubtes sobre aquest problema al que ha de fer front la humanitat i que per desgràcia molts tenim un amic/ga o familiar amb càncer.
https://youtu.be/gVxnBL_O6jM?t=2
La investigació dóna vida!









