Les pel·lícules i les sèries cada vegada més són vistes a casa mitjançant plataformes digitals. No obstant això, a la nostra ciutat, hi ha una gran oferta de cinemes i teatres on gaudir d’una bona producció, tant local com estrangera.
En aquest context, durant dues setmanes, l’alumnat de l’escola han tingut l’oportunitat de gaudir de dues estrenes cinematogràfiques en versió original subtitulada al cinema del centre comercial SOM Multiespai.
En el cas del primer cicle de secundària, l’alumnat va mirar la pel·lícula The Addams Family 2, tal com ja us ho vam avançar al post anterior. Posteriorment, els alumnes van realitzar una tasca en llengua anglesa per continuar treballant els continguts d’aquesta i conèixer una mica més un gran clàssic
Pel que fa al segon cicle de secundària, l’alumnat va mirar la pel·lícula The Last Duel i van realitzar diverses activitats relacionades amb la situació a França en aquella època, les disputes per mostrar el poder i el prestigi personal i el coratge per dir allò que no s’havia de fer públic.
L’alumnat ho va passar molt bé i les reflexions que se’n van fer van ser molt profitoses.





